Kreativní design
„Návštěvníci webu si vytvoří názor během první dvacetiny sekundy."
Důvěryhodnost a zajímavost stránek je tedy z velké části dána především jejich vzhledem. A právě proto je kreativní design jednou z nejúčinnější zbraní!
Důvěryhodnost a zajímavost stránek je tedy z velké části dána především jejich vzhledem. A právě proto je kreativní design jednou z nejúčinnější zbraní!
Dobrý grafický návrh webu, je alfou i omegou výsledného dojmu z webové prezentace. Vytvoření takového návrhu však vyžaduje nejen jistý umělecký cit, ale i široké spektrum ryze technických znalostí.
Při návrhu webu proto musí grafik kromě výstižného a moderního designu splnit i řadu dalších technických požadavků. Například:
Tím se práce grafika webu významně odlišuje práce grafika běžného reklamního studia. Web je oproti letáku, plakátu či bilboardu "živým" a funkčním reklamním médiem. Svými vlastnostmi je proto mnohem blíže programové aplikaci.
Prohlédněte si práce našich web grafiků v referencích.
Při návrhu webu proto musí grafik kromě výstižného a moderního designu splnit i řadu dalších technických požadavků. Například:
- Vytvořit přehlednou a snadno pochopitelnou strukrutu webu
- Vytvořit aplikační (obchodní) logiku webu
- Zajistit intuitivní navigaci návštěvníka webu
- Umožnit kvalitní optimalizaci pro vyhledávače (SEO)
- Sledovat pravidla použitelnosti webu
- Respektovat cílovou skupinu a cíle web prezentace
- Vytvořiit návrh ve vrstvách, který umoźní snadný facelifting webu
- ... a řadu dalších požadavků ...
Tím se práce grafika webu významně odlišuje práce grafika běžného reklamního studia. Web je oproti letáku, plakátu či bilboardu "živým" a funkčním reklamním médiem. Svými vlastnostmi je proto mnohem blíže programové aplikaci.
Prohlédněte si práce našich web grafiků v referencích.
Máte jakýkoli dotaz? Napište nám!
Stačí zanechat kontakt - telefon nebo e-mailovou adresu, podle toho jakou komunikaci preferujete.
Do zprávy napište alespoň ve stručnosti o čem byste s námi chtěli hovořit. Jakmile to bude možné sami Vás kontaktujeme.
Do zprávy napište alespoň ve stručnosti o čem byste s námi chtěli hovořit. Jakmile to bude možné sami Vás kontaktujeme.